Klachten afhandeling

Ondanks dat wij van ISA Power altijd ons best doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en steunen kan het voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over een dienst of service. Dat kan. En dat horen we graag. We zullen er dan - in alle redelijkheid - alles aan doen om de relatie zo goed mogelijk te houden en de situatie te herstellen. Mochten we er niet samen uitkomen dan kun je jouw klacht professioneel en onafhankelijk laten beoordelen. 

ISA Power voldoet aan de wettelijke voorwaarden die aan klachtbehandeling in de wet Wkkgz worden gesteld. Dat betekent dat klachten door een derde partij (Quasir) worden behandelt in het geval dat client en ISA Power er niet samen uitkomen. Quasir zal dan een onafhankelijk calamiteitenonderzoek laten uitvoeren.

Contactinformatie
Quasir BV
Postbus 1021
7940 KA Meppel
T: 0561 618711
M: 06 53210558
E: info@quasir.nl
W: www.quasir.nl
KvK: 01125783

Download de handreiking - klik hier

Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Handreiking “leren van incidenten” voor zorgaanbieders. Lees hier.

Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Handreiking “leren van incidenten” voor zorgaanbieders. Lees hier.