Samenwerken en krachten bundelen

Het komt regelmatig voor dat cliënten van ISA Power ook elders onder behandeling zijn. Het kan ook zijn dat de wachttijden bij andere eetstoornis behandelcentra, kliniek, GGZ zorginstellingen etc.... zo lang zijn dat ouder en kind alvast hulp nemen bij ons. Dat kan zijn om de wachttijd te verkorten, gesprekken te voeren met een van onze ervaringsdeskundige coaches, of omdat mensen naar één van onze motiverende events of workshops willen komen. 

Wij staan open krachten te bundelen en kennis te delen

Ben jij behandelaar/therapeut? We komen graag op de koffie voor een multidisciplinair/team overleg. Samen kunnen we ervoor zorgen dat meer mensen hun eetstoornis overwinnen. Bent u huisarts? Wilt u uw patiënt doorwijzen voor hulp? We hebben geen verwijzing nodig. Laat uw patiënt de aanvraag voor de gratis intake indienen.

We willen graag samen met andere professionals kijken hoe we onze gezamenlijke cliënten nog beter kunnen helpen.
We moeten doen waar we goed in zijn, en overleggen.....

  • welke disciplines er ingezet dienen te worden; 
  • wie wat doet (oefeningen en gesprekstechnieken); 
  • eventueel pmt, emdr, hypnose, psycho-educatie;
  • overleg plegen en overdracht dossier schrijven;
  • en nog veel meer.....

Training / Verdieping

We bieden ook trainingen aan voor professionals; een basis training eetstoornissen en een verdiepinstraining eetstoornissen. Wil je jouw team laten bijscholen of heb je nieuwe professionals aangenomen en wil je hen door ons laten trainen?  

Het doel van de patient voorop

"Ik vond het heel fijn om bij Rintveld 'Multi Family Therapy' te krijgen samen met mijn ouders. De gezamenlijke eetmomenten waren heel stressvol maar ook leerzaam, vooral voor mijn ouders. Daarnaast had ik een coach van ISA Power die mij begeleide en waarbij ik mijn eigen persoonlijke dingen kon delen. Het was voor mijn ouders en mij heel fijn om zowel steun te krijgen van Rintveld als de professionals van ISA Power. Door mijn coach van ISA Power voelde ik me écht begrepen." Cliënt M.